Dali Sub E-12F (Zwart) Review

Ferry ONewbie 17 januari 2019, 1.385 views Product gekocht

Dali Sub E-12F (Zwart)

Deze sub gecombineerd met set Zensor1 voor, Alteco surround en ZensorPicoVokal center. Zeer goede integratie (bas uit de speakers niet uit de sub) zeer strakke laagweergave Films: voel je de sub zonder dat de glazen continue uit de kast trillen. Muziek: vult aan voegt meer fundament aan het geheel.

Pluspunten

• Zeer goede afwerking
  • Integratie met de rest van de luidsprekers
  • Erg strakke weergave
  • Veel reserve laat je niet gek maken door wattage 170 watt is echt meeeer dan genoeg (huiskamer 27 m2)
  • Goed te combineren met de hele range Dali speakers

Minpunten

• Formaat kan door je wederhelft als te groot ervaren worden :-)

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Geluid is een persoonlijk iets laat dat duidelijk zijn :)
Na jaren van bij elkaar geraapte speakers had ik nu de gelukkige mogelijkheid om iets nieuws te kopen/samen te stellen. Na maanden van reviews lezen wikken en wegen naar de winkel gegaan en mijn zinnen gezet op het merk Dali. Na verschillende luistersessies deze sub aangeschaft in combinatie met een set Zensor 1 luidsprekers voor een set Alteco als surround en een Zensor Pico Vokal als center.
Ik ben zeer tevreden met de aankoop deze sub is zeer goed en speelt vele malen strakker en dieper als mijn Rel Quake Mk2 wat ook een prima sub is.
Uitstekende en makkelijke integratie met de rest van mijn luidsprekers en mijn Denon Reciever (AVRX-1400H).
Ik ben erg tevreden dit is een sub die je zeker kan overwegen als je in deze prijsklasse een subwoofer zoekt. Laat je niet leiden door wattage's deze sub heeft een 170 watt versterker en dat is echt meeeeeer dan voldoende :*)

Heb jij ook een Dali Sub E-12F (Zwart)?