Tweakers zegt: 6,5

Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart

Specificaties 5,7" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart Review

Damien65535 13 januari 2019, 377 views Product gekocht

Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart

Uitzonderlijke audio, een fantastisch scherm en top of the line hardware, kortom een erg goed toestel....

Pluspunten

• 120hz display
  • Dolby atmos luidsprekers

Minpunten

• Software

Een telefoon die erg veel problemen oplost en veel dingen uitzonderlijk goed doet, middels het Dolby Atmos systeem heb je bij het kijken van films oprecht het gevoel dat het geluid van links, rechts of achter komt, dit soort audiokwaliteit heb ik ondanks dat al mijn vorige toestellen de vlaggenschepen van apple en samsung waren niet eerder meegemaakt.

Verder is het 120 hz display een feest voor het oog, zo ongelofelijk vloeiend is een telefoon nooit eerder geweest, vooral gecombineerd met de Snapdragen 845 en 8 gb ram draait dit toestel ongelofelijk soepel en prettig.

Voor zover er verbeterpunten zijn zitten deze vooral in de software, de razer phone 2 ondersteunt op dit moment geen Exfat, alleen FAT32, iets wat anno 2018 eigenlijk niet meer acceptabel is.

Tegelijk timmeren samsung en apple al 10 jaar aan de weg met hun software en is Razer pas net 1 tot 2 jaar bezig, om deze reden denk ik dat je daar op dit moment niet te zwaar aan moet tillen.

Mijn eerste Smartphone betrof een Iphone 3G in 2009 en dat was op dat moment ook niet altijd even perfect.

Betreft de Razer Phone 2, het toestel is snel, voelt zeer degelijk aan, goede bouwkwaliteit en bied voor mij persoonlijk een oplossing voor zaken die me bij andere toestellen vaak irriteren zoals slechte audio/speakers.

Ben persoonlijk geen gamer, maar alleen al de mediamogelijkheden maken dit ook voor de gewone gebruiker een uitmuntend toestel

Heb jij ook een Razer Phone 2 (64GB opslag) Zwart?