Samsung Galaxy Watch (42mm) Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 49g - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Watch (42mm) Zwart (Zwart) Review

Wilma1975Newbie 12 januari 2019, 1.078 views Product gekocht

Samsung Galaxy Watch (42mm) Zwart (Zwart)

Batterij valt vies tegen

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Fijn in het dragen

Minpunten

• Batterij gaat nog geen 24 mee

Er staat in de beschrijving dat de batterij 3 tot 4 dagen mee gaat. Nu heb ik mn watch vrijdag om 14.00 van de lader gehaald en eigenlijk niet gedragen. Nu wil ik hem net omdoen en is de batterij leeg. Dus in 1 dag en er niets op te hebben gedaan is die leeg. Dit is iets waarom ik spijt heb van deze aankoop. Ik heb een Samsung note 9 en daar moest de batterij het ook lang van doen maar die haal ik s morgens van de lader en is rond 20.00 leeg en dan doe ik er niet belachelijk veel mee.
Ik ben van Apple over gestapt na samsung juist om de batterij want Apple is nog waardeloze en dan heb ik hetzelfde probleem.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Watch (42mm) Zwart (Zwart)?

Ik heb zelf de 46mm variant met continu hartslagmeting aan en doe er ruim 3 dagen mee.
Ik denk dat of er een app op de achtergrond draait of dat je een pechgevalletje in huis hebt.
[Samsung Galaxy Watch] Ervaringen & Discussie

Lees hier even in, misschien staan er tips in die je kunnen helpen.
Voor de 42mm kan het helpen om de GPS uit te schakelen (of AOD, maar kan me voorstellen dat je die aan wilt houden).

Ik gebruik met de 46mm 50% batterij op een dag, met fabrieksinstellingen (GPS en hartslagmeting om de zoveel tijd).

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 cryptocurrency