Huawei Watch GT Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 46g - Bekijk alle specificaties

Huawei Watch GT Zwart (Zwart) Review

playon1955 5 januari 2019, laatste update op 3 januari 2020, 472 views Product gekocht

Huawei Watch GT Zwart (Zwart)

Bijzonder fijn dragend horloge/fitness tracker dat zelfs een klein beetje slim is.

Pluspunten

• Screen
  • Comfort
  • Energieverbruik
  • Veelzijdge functies
  • klein beetje slim

Minpunten

• Watch faces kunnen fraaier.
  • Beperkte keuze watchfaces

Ik ben sinds kort allergisch voor het langdurig dragen van een horloge om mijn pols. Ik droeg mijn horloge nog bij gelegenheid en daarnaast voor fitness zaken een fitness tracker horloge van Xiaomi. De Mi band 2 is niet echt representatief en bij veel zonlicht onleesbaar. Om mij heen kijkend naar een kwalitatief en ook meer representatief fitness horloge liep ik tegen dit exemplaar aan.

Kwa representativiteit kan het echt wel fraaier maar een energie slurpende smartwach viel sowieso af. ik gebruik het horloge ook voor slaapanalyse en dan is het dagelijks opladen geen optie voor mij. Dit horloge kun je echt wel 12-14 dagen zonder op te laden intensief gebruiken.

Beslist geen smartwach maar desalniettemin een beetje slim. Zo kun je je rinkelende telefoon afbreken met een druk op het horloge en sms= en smartphone berichtjes van het scherm lezen.

Naast de echt fitness zaken die door een review van Kleine Aap uitvoerig zijn besproken, vind ik zelf de hoogte/dieptemeter, de barometer en het weerbericht wel interessant.

Draag het horloge nu ruim 2 weken met veel plezier. Het draagt met die siliconenband erg comfortabel.

28/10/2019.
Het horloge bijna 10 maanden in gebruik. Maandelijks een update van de watch met verbeteringen of aanvullingen.
Mijn waardering blijft heel groot voor dit product. De Android App verzamelt een scala aan statistieken en geeft inzicht hoe het met mijn conditie gesteld is.
Het batterijgebruik net geen 14 dagen met alle metingen aan blijf ik fantastisch vinden.

02/01/2020
Bij toeval liep ik tegen een Android App aan waarmee de Huawei watch als navigator kan dienen. Op de fiets ideaal. De aanwijzingen die Google Maps geeft voor richting en afstand worden met symbolen en tekst op het scherm gepresenteerd. Handig als je op onbekend terrein op de fiets zit, of aan de wandel bent. App staat in de Playstore: Huawei band maps genaamd.

Heb jij ook een Huawei Watch GT Zwart (Zwart)?