1 review

BlackBerry KEY 2 LE 64GB (Qwerty) Zwart

Specificaties 4,5" • 1620x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

BlackBerry KEY 2 LE 64GB (Qwerty) Zwart Review

Ommadawn 4 januari 2019, 589 views Product gekocht

BlackBerry KEY 2 LE 64GB (Qwerty) Zwart

Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Liefhebbers van fysieke keyboards zullen genieten van deze versie.

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Heerlijk gevoel in het keyboard
  • Speed Key met shortcuts via toetsenbord
  • Convenience Key
  • Kwaliteit geluid bellen
  • Veiligheid opties overall
  • Prijs voor BlackBerry begrippen erg aantrekkelijk

Minpunten

• Camera kan beter
  • Standaard Google Gezichtsherkenning is niet erg veilig
  • Volume belsignaal niet enorm
  • Schermverhouding niet optimaal voor video en games

Kijkend naar de telefoon an sich is 4 sterren de score die ik op basis daarvan geef. Ga ik wat genuanceerder kijken, dan zijn de extra beveiliging van het toestel, het fysieke toetsenbord, de mogelijkheden om snel te switchen tussen apps zaken die ik bij andere merken niet of in mindere mate tegenkom. Voor mij zijn ze erg belangrijk.
Als ik dat dan koppel aan het vrij aantrekkelijke prijsniveau, dan neig ik meer naar 5 sterren.

Samengevat: Als een fysiek toetsenbord iets is wat je fijn vindt, de superhandige shortcuts meerwaarde geven aan je dagelijkse telefoonervaring, en veiligheid hoog in het vaandel staat, dan is dit een hele goede koop. Wees bereid te investeren in het gebruik van het fysieke toetsenbord, dat maakt de ervaring optimaal.

Heb jij ook een BlackBerry KEY 2 LE 64GB (Qwerty) Zwart?