Dyson Cyclone V10 Absolute

Specificaties Steel-stofzuiger - Bekijk alle specificaties

Dyson Cyclone V10 Absolute Review

flappie88 1 januari 2019, 303 views Product gekocht

Dyson Cyclone V10 Absolute

Nooit gedacht dat ik ooit zo enthousiast kon zijn over een.... Stofzuiger!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Accu op turbostand

Soms denk je weleens: dat had ik veel eerder moeten doen. Deze aanschaf is er zo-een. Zodra je de nogal kunstzinnig ingepakte onderdelen in elkaar hebt gestoken kun je meteen aan de slag, want de accu was halfvol. Nergens heb je het idee dat je met een goedkoop stuk plastic in je handen staat, want het hele apparaat voelt zeer degelijk aan. Wat daarna opvalt, is hoe stil hij zn werk doet. We hebben ook een besnoerde Dyson, en het verschil daarmee is groot. Echt een verademing qua geluidsproductie.

In dagelijks gebruik is het ook fijn werken. Niet al te zwaar en heel wendbaar. Alleen onder een lage, diepe bank kan het geheel net niet plat genoeg, dus dan moet je de bank even verschuiven. Maar het toetje zit toch echt in de zuigkracht. Bij wijze van test ons tapijt in de slaapkamer eerst met de besnoerde Dyson gezogen. Dank denk je: dat is schoon. Toen met de V10 (in turbostand) eroverheen. Als je ziet wat er dan nog uit je tapijt komt... Onwaarschijnlijk! De rest van het huis is harde vloer, en daarmee is het resultaat tussen snoer en snoerloos verwaarloosbaar als je kijkt naar hoe schoon het wordt. Maar met de V10 wel sneller! Legen van het reservoir is een eitje, en dat is wel prettig, want heel groot is het stofbakje niet.

De prijs van 600 euro is wel een ding, maar als je daar overheen stapt, dan koop je een fantastische stofzuiger, die het, zoals Dyson ook al zelf zegt, veel beter en makkelijker doet dan zijn bedrade familieleden.

Heb jij ook een Dyson Cyclone V10 Absolute?