Gigabyte B700H

Specificaties 700W (80 Plus Bronze) • semi-modulair - Bekijk alle specificaties

Gigabyte B700H Review

Wimdomburg 26 december 2018, 163 views

Gigabyte B700H

Fijne, goedkope, maar ruime Wattage voeding die doet wat hij moet doen, en alleen dat.

Pluspunten

• Matzwart
  • Stil
  • Wordt niet heet
  • Semi-modulair

Minpunten

• Ball bearing

Uitrusting Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 4
Koelvermogen Score: 3
Deze voeding gekocht voor mijn build op basis van AMD. Ik wilde een niet te dure computer bouwen, maar de doos ziet er al indrukwekkend uit. Hij is goed verpakt, daar is zorg aan besteedt, en ik heb het gevoel dat dit ook wat zegt over de kwaliteit van het apparaat.

Hij is een beetje te sterk voor mijn build, maar dan kan ik straks lekker upgraden. Hij ziet er cool matzwart uit en staat tevreden te powersupplyen in mijn kast. Geen LED-gekte erop, wat hem alleen maar subtieler maakt.

Hij lijkt ook stabiel genoeg om me te helpen met het overklokken. De kabels die ik niet nodig heb, hoef ik ook niet aan te sluiten dankzij het semi-modulaire systeem. De stekkers daarvoor zijn stevig en passen goed. De lengte ervan was prima voor mijn midi-ATX kast.

Heb jij ook een Gigabyte B700H?