Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Enermax Aurora Micro Wireless Review

DigitalTux 12 april 2010, laatste update op 12 april 2010, 3.194 views

Enermax Aurora Micro Wireless

Pluspunten

• Fijne toetsen om te typen
  • Ligt lekker in de hand
  • Geen drivers nodig
  • kwalitatief erg goed

Minpunten

• Geen verlichte toetsen
  • Geen caps on indicator

De standaard batterijen zijn erg slecht en snel leeg. Met GP 2500 mha batterijen Gaat dit ding oneindig mee. Sinds dat ik dit toetsenbord met de GP batterijen heb heb ik ze nog niet hoeven te hoeven herladen. Ongeveer 2 maanden

De trackbal is erg fijn je kan de snelheid aan passen. Als je grote handen hebt ligt hij lekker in de hand om lekker te surfen van uit je luie stoel :D En de toetsen typen zoals vroeger bij IBM laptops. Heerlijk. :P

Jammer dat de toetsen niet verlicht zijn. Ook zie je niet wanneer je de caps aan heb staan.

Kan er verder weinig over vertellen. Hij werkt zonder drivers. Ik heb hem getest onder linux en windows van uit mijn slaap kamer werkt hij nog door de muren heen.

Ik heb eerst een logitech dinovo mini gehad. Was ook een leuk ging maar die toetsen waren zo klijn en een erg onhandig tuchpad besturing. Natuurlijk zal dat ff wennen zijn in het begin. Maar na een week heb ik hem toch terug gebracht.

Gevoelsmatige score krijgt die dinovo een 7 min. en deze Enermax Aurora Micro Wireless een dikke 8+

Heb jij ook een Enermax Aurora Micro Wireless?