Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart

Specificaties 6" • 2220x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart Review

EsvelNewbie 12 december 2018, 1.840 views Product gekocht

Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart

Super telefoon. Ik heb ook een note 9. Maar eigenlijk is deze net zo snel en een stuk lichter. Alleen die irritante aan- en uitknop!! Teveel functies en zit daarom in de weg!!!

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Licht in gewicht
  • Groot scherm
  • Scherm heeft geen curve, dus perfecte schermpjes voor te vinden

Minpunten

• Startknop is ook een irritante scrollfunctie
  • Geen usb c

Super telefoon. Ik heb ook een note 9. Maar eigenlijk is deze net zo snel en een stuk lichter. Ik heb hem voor mn werk gekocht en gebruik hem vooral in de auto als navigatie en muziek. Ook kan je met oordopjes in (of een jack kabel) radio ontvangen via de fm. Je bundel gaat er dus niet aan op.

Het enige echte nadeel is die startknop. De vingerafdruk werk niet altijd even soepel. Maar het ergste: je scrolt ermee. Veeg er per ongeluk langs bij het invoeren van je navigatie en je krijgt meteen je notificaties in beeld. Of schuif hem door je hand en je veegt je scherm weg. Ik krijg het niet uit!!! Niks op internet te vinden erover. Ik hoop dat daar nog een update voor komt en het kan uitschakelen!! Dan is hij perfect

Maar eigenlijk zou ik hem daarom niet nemen!!! De rest is perfect.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A7 (2018) dual sim Zwart?

Snap niet dat hier nog micro usb op zit. Op de A5 van 2017 van mijn vriendin zit 'al' usb c. Voor mij een afknapper maar hoop dat je nog veel plezier aan het toestel beleefd.
De irritante functie van het scrollen met je aan en uit knop kun je als volgt uitzetten:

Instellingen ==> Geavanceerde functies ==> Gebaren vingerafdruksensor