LG UltraGear 32GK650F Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

LG UltraGear 32GK650F Zwart Review

steef292 11 december 2018, laatste update op 11 december 2018, 723 views Product gekocht

LG UltraGear 32GK650F Zwart

Gekocht, maar later weer teruggestuurd. Voor mij was 32" te groot.

Pluspunten

• 1440p
  • Goede kwaliteit - prijs
  • 144hz
  • Freesync

Minpunten

• Vesa mount moeilijk
  • Text niet scherp (kijkafstand ongeveer 1m)

Ik vond dit scherm te groot en niet scherp genoeg. 1440p op 32" is niet super scherp. Ik denk dat 27" beter was geweest. Ik moest veel met mijn nek naar boven en onder kijken. De kwaliteit van het scherm is goed. De randen zijn mooi afgewerkt. Ik vond het alleen een saai scherm. Ik kwam van een 35" ultrawide met een resolutie van 2560*1080. Deze beviel mij toch beter. Uiteindelijk deze ingeruild en een 34" 3440*1440 scherm gehaald. Daar ben ik toch blijer mee. Ik wou de lg32GK650 ophangen door middel van een vesa mount, maar dat is mij niet gelukt. De stand van het scherm klik je in de achterkant, waardoor de vesa bevestiging dieper ziet gegraveerd in het scherm. Ik denk dat ik een vesaplaat nodig had, dus uiteindelijk zou het me wel gelukt zijn, maar vind het nogal omslachtig. Dit waren voor mij meer persoonlijke redenen om hem terug te sturen. Verder is het een prima scherm, daarom geef ik hem 4 sterren. Niet perfect, maar wel goed. Gelukkig heb ik hem terug kunnen sturen naar bol.com en mijn geld zonder moeite terug gekregen.

Heb jij ook een LG UltraGear 32GK650F Zwart?

Waarom zet je subjectieve opmerkingen als minpunten in je review? Je geeft zelf al aan de 32 inch was te groot voor jou. Niet scherp beeld heeft overigens weer te maken met je kijkafstand. Als ik 50cm voor een UHD tv van 55 inch zit is het ook niet scherp. :+
Ik zet toch duidelijk in mijn review dat dit een persoonlijke kwestie is. Hiervoor heb ik geen min sterren gegeven. Ik vind het product zelf 4 sterren waard. Ik vind wel dat mensen die dit product kopen, op de hoogte moeten zijn dat 32" misschien wel te groot is en dat ze dan toch voor 27" gaan. Moet je bij het plaatsen van een review objectief blijven?

[Reactie gewijzigd door steef292 op 11 december 2018 22:49]

lol ;een review heeft toch wel een bepaalde mate van objectiviteit nodig !

[Reactie gewijzigd door rene451 op 17 maart 2019 04:32]

Een review voor mij is hoe ik het product heb ervaren.
Tja een review is ook voor anderen om zich een beetje te kunnen orienteren, dan kun je net zo
goed niks zeggen.

Het enigste dat je hier uit kunt halen is dat jij het niks vindt vanwege dit of dat, maar verder is het een prima scherm. Dat is jammer want ik gebruik tweakers of hardware info regelmatig om een beetje te orienteren helaas zitten er veel van dit soort nutteloze reviews tussen.

[Reactie gewijzigd door rene451 op 20 maart 2019 15:11]