1 review

JBL UA Sport Wireless Train (Rood, Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

JBL UA Sport Wireless Train (Rood, Zwart) Review

ymaenhout 4 december 2018, 162 views Product gekocht

JBL UA Sport Wireless Train (Rood, Zwart)

Bouwkwaliteit TOP Geluid over bluetooth zeer ondermaats.

Pluspunten

• robuust gebouwd
  • flexibel
  • zit vast, maar klemt niet hard (voor brildragers

Minpunten

• niet af te lezen/horen hoe vol de accu zit
  • ondersteund alleen SBC als bluetooth codec
  • gezien de prijs, slechte kwaliteit audio over bluetooth verbinding

Vanochtend kreeg ik de koptelefoon eindelijk geleverd.

In het kort:
+++
- degelijk gebouwde koptelefoon
- voelt kwalitatief goed aan
- zit goed, zonder af te knellen (heb een bril, dus dit is zeker fijn!)

- - -
- voor een €200,- kostende koptelefoon (heb deze met korting aan kunnen schaffen)
is de geluidskwaliteit over bluetooth belabberd. Dit komt omdat de koptelefoon alleen de codec SBC ondersteund. Sluit je de koptelefoon aan middels de bedrade 3.5mm jack dan klinkt de koptelefoon prima.
De koptelefoon kan het dus wel, alleen draadloos niet, en laat dat nu net de reden zijn geweest dat ik deze headset nam.

Ik heb de koptelefoon geretourneerd en een teufel real Blue NC aangeschaft. Deze ondersteund de Aptx standaard, wat voor een betere geluidskwaliteit moet zorgen.

Heb jij ook een JBL UA Sport Wireless Train (Rood, Zwart)?