HP Stream 11 Pro G3 Z2Z28ES Review

DaRealPuggie 4 december 2018, 351 views Product gekocht

HP Stream 11 Pro G3 Z2Z28ES

Ik vind het echt een enorm slechte laptop komt met bloatware en het touchpad doet het bijna niet dit is echt een laptop om vanaf te blijven

Pluspunten

• redelijke batterij
  • klein
  • licht

Minpunten

• Bloatware
  • traagste laptop OOIT
  • slechte io
  • spatie werkt amper
  • redelijk vaak bsod
  • slecht scherm
  • weinig opslag
  • scherpe randen en slechte bouwkwaliteit

Een jaar geleden heb ik ooit eens deze laptop gekocht voor school dus met ervaring ga ik een review schrijven

Ik heb deze laptop gekocht aangezien het toen een redelijke optie was voor school omdat hij zo licht en klein is maar achteraf heb ik er toch wel een beetje spijt van.

Ik moet een redelijk groot stuk fietsen dus daar komt het voordeel van het gewicht qua batterijduur is hij ook redelijk gaat makkelijk de hele dag mee ZONDER zware applicaties.

ook wel fijn dat er geen ventilator in zit voor het geluid maar het toetsenbord word wel een beetje warm.

als ik u was zal ik er vanaf blijven en een alternatief kopen

Heb jij ook een HP Stream 11 Pro G3 Z2Z28ES?

Wat noem jij zware applicaties??
Eigenlijk bijna alles maar deze laptop kan ook youtube amper aan zelfs
Maar ook multitasking gaat hem niet worden je hebt een youtube tabblad met muziek open en op de ander werk je dan dan zit het processor gebruik direct op 100%
En dat is natuurlijk door de Dual core n3060 maar waar deze laptop vooral problemen mee heeft is allles met video door de waardeloze intel hd graphics

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Raspberry Pi 3