Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Blauw

Specificaties 6,3" • 2280x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Blauw Review

Kenniestuk 4 december 2018, 272 views Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Blauw

Mooi vormgegeven, slanke smartphone met alle nodige functies. Goeie performance en juiste "bang for buck" verhouding.

Pluspunten

• vormgeving
  • gewicht
  • camera

Minpunten

• Pre installed Mi apps
  • geen NFC (Niet interessant)

Gekocht via Eglobal voor 188eu inclusief verzending. gekocht met creditcard en met verzekering. de Smartphone was goed verpakt, met genoeg bubblewrap en kwam ongeschonden uit de verpakking.
Na Sim-installatie ging de setup vrij soepel; als je alles in de google cloud hebt staan is de setup zo gepiept.
Na verkenning van de interface, kwam ik er al gauw achter dat er naar mijn idee vrij veel pre-installed Mi apps op staan; dit zijn system-apps die handig zijn(Calculator etc.), maar ook apps die niet nodig zijn. Ik heb deze zoveel mogelijk uitgeschakeld.
De redmi ligt ondanks z'n grootte lekker in de hand, en je kunt ook makkelijk alles met 1 hand bedienen. Dankzij z'n snelheid werken alle apps lekker soepel, en kan ook meerdere apps tegelijk makkelijk verwerken.
Ik ben zelf geen Camera fan, maar vind deze wel prettig en helder. Ook na volledig inzoomen blijft het beeld helder genoeg.
Ik heb de telefoon nog maar net en kan nog niet veel zeggen over accu gebruik.
maar met z'n 4000mAh denk ik dat deze het prima gaat redden in vergelijking tot andere duurdere merken.
Al om al, ben ik zeer tevreden met de aankoop.

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Blauw?