Sparkle GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI, HDTV) SPPX43GDH128 Review

Asiamania 23 januari 2006, 533 views

Sparkle GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI, HDTV) SPPX43GDH128

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit vehouding is subliem.
  • DVI, HDTV

Minpunten

• Te onbekend, terwijl het een goed product is. Jammer!!

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Dit is echt een heel fijn kaartje tegen reele prijs. Dit kaartje doet echt niet onder voor de gevestigde merken als Asus XFX Gigabyte. Overklokbaar is ie ook, alleen ben ik niet te ver gegaan omdat ik geen zin heb in een onstabiele kaart en geen extra mods erop wil zetten. Ik ben zeer tevreden over deze kaart en raad um iedereen aan. Aan de kaart te zien zitten er ook hoogwaardige componenten op, dit maakt het verschil tussen een B- merk en een A-merk. Daarnaast is de garantieservice van de verkopende partij (waar ik um heb gekocht!!) zeer goed.

Heb jij ook een Sparkle GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI, HDTV) SPPX43GDH128?