1 review

Bose Noise-Masking Sleepbuds (Wit) - Reviews

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Bose Noise-Masking Sleepbuds (Wit) Review

Piet54321 3 december 2018, laatste update op 5 december 2018, 4.380 views Product gekocht

Bose Noise-Masking Sleepbuds (Wit)

De Bose sleepbuds zijn voor mij een uitkomst. Ik heb ze na veel twijfel gekocht, maar gelukking helpen ze echt.

Pluspunten

• Zitten zeer comfortabel, zonder irritaties.
  • Vallen niet uit.
  • Ze werken echt!
  • Zeer goede instructies etc van Bose.

Minpunten

• Prijzig.
  • Pairing met de telefoon gaat niet altijd meteen goed.
  • App kan beter.

Na lang twijfelen heb ik de dure sleepingbuds gekocht. Ik heb last van het gesnurk van mijn partner en ook van andere geluiden. Hierdoor sliep ik steeds slechter.

Gelukkig werken de sleepbuds écht!

De SB zijn heel klein en licht. Ze zitten comfortabel en vallen niet uit bij het slapen. Ze gaan niet echt in je oren, zoals bij gewone oortjes. Door kleine vleugeltjes blijven ze goed op je oren zitten en ze sluiten, ook zonder masking sound, geluiden van de omgeving wonderbaarlijk goed uit. Ik heb nooit gewone oortjes kunnen gebruiken omdat die bij mij altijd uitvielen of gingen irriteren. Bij deze oortjes heb ik daar geen last van. Bij mij paste de middenmaat meteen, maar je krijgt er ook een small en een large bij.

Tijdens het gebruik in de nacht is er geen werkende bluetooth verbinding nodig! Alle geluiden staan op de oortjes, en een eventueel ingestelde wektijd wordt op de SB geladen. Dit heeft als belangrijk voordeel dat je geen telefoon naast je bed nodig hebt in de nacht. Maar je kunt deze oortjes dus niet gebruiken om muziek te luisteren. Ook kun je er geen eigen geluiden opzetten.

Bose levert 10 noise masking sounds mee, en een relaxing sound. Onlangs was er een update waarbij er 10 relaxing sounds extra geleverd worden. Die kunnen via een traag proces op de oortjes gezet worden.

Volgens Bose zijn de noise masking sounds speciaal ontworpen om geluiden te maskeren. Ik gebruik de white noise, en dat werkt heel goed. Ik hoor mijn partner niet meer snurken etc. Er zijn ook nog stromende beekjes, watervallen, ritselende bladeren enzovoorts. Ik slaap gewoon de hele nacht. Voor mij was dat voorheen niet mogelijk.

Er is dus geen active noise cancelling aanwezig. Dat zou voor mij ook niet goed zijn, omdat dat na een tijd toch gaat irriteren door de druk op je trommelviezen

De oortjes hebben een accutijd van 16 uur en worden geleverd met een mooi doosje waarin ze opgeladen moeten worden. Dat doosje kan de oortjes 2x opladen en moet daarna via micro usb zelf opgeladen worden. Allemaal mooi uitgevoerd.

Zodra je de oortjes uit het doosje haalt, proberen ze te pairen met de app op je telefoon. Dat lukt niet altijd in 1 x.

Kortom, een geweldig knap product van Bose, heel goed uitgevoerd. Toch wel een kleine revolutie voor slechte slapers.
*Ook geschikt voor mensen die normaal geen oortjes verdragen, of die normaal oortjes verliezen.
*Geen constante bluetooth verbinding nodig, alleen bij het instellen.
*Echt alleen om te slapen. Niet om eigen muziek af te spelen.

Heb jij ook een Bose Noise-Masking Sleepbuds (Wit)?