Minecraft, Linux, macOS, Windows Review

JairSterre 27 november 2018, 135 views Product gekocht

Minecraft, Linux, macOS, Windows

Zeer goed spel, tegen de tijd dat ik realiseerde hoeveel geld ik erin had gestoken had ik er al zo veel uren in gestoken dat ik mijn geld niet miste.

Pluspunten

• Zeer leuk spel
  • Altijd aanpasbaar aan je specs
  • altijd mods voor alles wat mist
  • Zeer simpel te leren
  • Zelfs na 8 jaar nog updates

Minpunten

• Soms een toxic community op sommige servers.

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 3
Geluid Score: 3
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Echt een geweldig spel. Je kan er zo veel uren in steken as je wilt en je kan ook altijd dingen zelf leren te doen, zoals snellere manieren om bomen te hakken, efficiëntere manieren om te farmen, en als je alles uit survival onder de knie hebt kun je op servers die nog steeds nieuwe updates de wereld inbrengen. Veel servers zijn op 1.8 PvP en sommige mensen haten dat, en anderen houden ervan. Als je echt alles denkt te weten en je je verveelt bestaat internet ook nog altijd en kun je ook extra's zoals mods of de nieuwe datapacks installeren.

Het spel doet het ook op zowel Linux als Windows als Mac. Het installatieproces hangt ook niet al te veel van je internetverbinding af. Ook hangt het minder van je videokaart af, omdat het voornamelijk de berekeningen zijn die het spel moet doen en minder van de graphics.

Heb jij ook een Minecraft, Linux, macOS, Windows?