Specificaties Tower/desktop met Ci7-860 en 6GB ram - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire M7811 (PT.SDHE2.030) Review

Pykow 7 april 2010, laatste update op 7 april 2010, 3.551 views

Acer Aspire M7811 (PT.SDHE2.030)

Pluspunten

• Mooie behuizing.
  • Genoeg USB aansluitingen.
  • Een leuke I7 processor
  • 6GB RAM is mooi meegenomen

Minpunten

• I/O werkt niet goed
  • Videokaart mag beter.

Features Score: 4
De behuizing ziet er mooi uit, Zwart met donkerblauw.
Daarnaast kun je 2 Sata Harde-schijven aansluiten aan de voorkant.
Deze zijn bedoelt om een backup te maken naar een andere schijf.
Aan de voorkant is een knop aanwezig. "backup" Ik heb dit nog niet getest.

Nadat ik alle Acer programma's heb verwijderd, Behalve Backuptool van acer. Werkte alles goed.
Helaas is de videokaart niet optimaal. een GeForce GT320 is vergelijkbaar met Geforce 9600 GS.
Er is een DVD RW aanwezig en een Blu-ray speler. Leuk voor de toekomst als games ook overgaan naar BR.

Voor mij zelf was het een goede aankoop. Mijn oude systeem had het volgende:
Duo2Core E6600 2.4 GhZ.
Geforce 8600 GTS 256MB
2GB DDR2 433 MHZ
320GB Samsung HDD
DVD RW
CD/DVD LG
NZXT Nemesis behuizing
Prijs: 800 euro 3 jaar geleden.

Ik ben er zeer tevreden mee. Hij is lekker stil en ik heb 1 jaar garantie, Als ik de kast niet open maak.
Er zit een 750 watt voeding in. Als mijn garantie is verlopen, Ga ik er een nieuwe videokaart inzetten voor optimale prestaties

een groot nadeel. I/O werkt niet goed. Wanneer ik Mouse Button 4 indruk. Start hij ook MouseButton2. Geen idee hoe ik dit moet oplossen

Games:

Battlefield modern warfare 2 alles op high werkt gewoon soepel
GTA IV alles op high. Werk redelijk/goed. beste zet je shadow op medium en dan werk die optimaal
Team fortress 2: Alles op high AAx2 ADx4 haal je minimaal FPS van 65.
Left 4 dead 2: Alles op high AAx2 fps van 55+

Resolutie 1680x1050.( en ook 2e scherm aangesloten 1440x900)

Heb jij ook een Acer Aspire M7811 (PT.SDHE2.030)?

Hoe is de 6GB ram geplaatst in het moederbord? 2x 2GB in dual channel, 2x 1 Gb in dual channel? Of 2x 2Gb in dual channel en nog 1x 2Gb.

Ik vind het erg zonde van de videokaart, als je de pc voor games zou gebruiken.
''Helaas is de videokaart niet optimaal''

Bedoel je daarmee dat de graphics gewoon niet superawesome mega high zijn?:P
Want ik wil deze pc graag gaan kopen binnen nu en 2 dagen ongeveer en ik wil er bijvoorbeeld wel GTA IV op kunnen spelen. Kan dat dan wel, of zijn de graphics dan gewoon niet zo supermooi? Want dat boeit me eigenlijk niet zoveel, als ie maar soepel draait.
Graag reactie terug:)

Jip
Het is in mijn ogen een goede pc voor deze prijs. Ik zal me review even uitbeiden met test resultaten wat ik heb gedaan ;)

GTA IV draait redelijk/goed alle settings op high. zet sommige settings op medium en het ziet er nog steeds bruut uit en je game draaid heel soepel. Ik speel wel op een resolutie 1680x1050. Ik zal hem voor jou vanavond testen op 1440x900 ;)
Nope geen houders/brackets erbij geleverd gekregen. Net met Acer gebeld zou niet standaard bij de PC zitten. Belachelijk natuurlijk aangezien ik op de foto's met open schuifdeur wel degelijk die brackets zie zitten en er tevens mee geadverteerd wordt.
is die graka vergelijkbaar met een gt 220?
Ik heb vandaag deze pc aangeschaft. 't is de bedoeling om hem vooral professioneel te gebruiken voor grafische programma's zoals 3Ds max , Revit, Autocad 3D. Nu ik dit kreeg te lezen begon ik al te vrezen.... Is de grafische kaart sterk genoeg om complexe 3D modellen te maken en renderen?

Groeten !
Heb ook deze Acer aangeschaft en nou wilde ik effe m'n 500GB SATA harde schijf uit m'n ene computer in die bay aan de voorzijde schuiven maar zag al meteen dat ie niet ging passen. Heb me gek zitten zoeken op het internet maar nergens vind ik een compatible carrier of rails die aan de zijkant van m'n harde schijf kan monteren. Anyone? 8-)
je hebt toch van die houders erbij gekregen ?
Daar moet die gewoon inpassen ;)

Jammer van de videokaart. Battlefield Badcompany 2 moet ik gewoon op Low spelen om 60 frames te kunnen halen.
Zit te wachten op een mooie aanbieding voor een goede videokaart
Ook overwogen aan te schaffen, maar brackets worden niet meer bijgeleverd.

Machine verdwijnt uit assortiment