Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart

Specificaties 6,3" • 2280x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart Review

Willem 1307 22 november 2018, 516 views Product gekocht

Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart

Uitstekend toestel voor een lage prijs. Hett beste toestel voor deze prijs. Ook de Xiaomi mi A2 overwogen maar deze is met 64 GB 4 ram geheugen toch een stukje duurder en bovendien een veel kleinere accu en kleiner scherm. Verschil tussen snapdragon 636 en 660 soc is verwaarloosbaar.

Pluspunten

• Snel genoeg als je geen Fortnite speelt
  • Mooi groot en scherp scherm
  • Zuinig en grote accu, 4000mah
  • Handige bediening met veel extra's

Minpunten

• Geen USB-C voor mij niet belangrijk, ik gebruik de snellader van mijn P2. Opgeladen van 0 naar 100% in minder dan 2 uur
  • Camera minder dan van een flagship telefoon van €600 en meer
  • Niet waterdicht waarschijnlijk. Is niet bekend

Versie 64gb 4 ram gekocht bij Amazon.de voor €214.
Mooie snelle telefoon. Ondanks het 6.26 inch scherm niet groter dan mijn vorige telefoon, de Lenovo P2 met 5.5 inch.
Ik gebruik de pocolauncher icm miui 10 die mij erg goed bevalt.
Ik heb de full screen optie ingeschakeld waardoor ik geen knoppen meer in beeld heb. Dit werkt een beetje zoals iOS, met swipes van onder en opzij.
Facedetection ontgrendeling werkt niet als je Nederland als regio kiest. Door India of Hong Kong te kiezen werkt het nu wel. Ik kan nu ontgrendelen door 2x op het scherm te tikken en naar het scherm te kijken. Als je niet van een notch houdt kun je deze verbergen.
Camera's bevallen goed zelfs bij weinig licht.

Kortom ik ben zeer tevreden en denk niet dat ik een betere keuze had kunnen maken voor deze prijs.

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note 6 Pro (4GB intern) 64GB Zwart?

Bedankt, heldere review. En meteen wat ideeën opgedaan. De mijne is nog onderweg.
Maar mijn vader heeft hem juist binnen. Ik zal me er dit weekend eens over buigen.
Bedankt voor de review, ik ben ook zeer tevreden na een aantal weken.
Dat van de Facedetection wist ik niet, gelijk aan gezet en dat bevalt echt super!!!