Specificaties MP3 speler met 4,883GB opslag - Bekijk alle specificaties

Creative Zen Micro, 5GB (USB 2.0, Radio) Review

anneswfNewbie 20 januari 2006, 571 views

Creative Zen Micro, 5GB (USB 2.0, Radio)

Pluspunten

• Out-of-the-box-Experience
  • Opslagcapaciteit

Minpunten

• Veel extra software nodig
  • Loopt wel eens vast

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb mijn Zen Micro met plezier gebruikt. Een soort iPod ervaring wat betreft bediening. Mooi apparaatje, ware het niet dat die van mij 2 maal kapot is gegaan.

Mijn micro is de eerste keer (binnen 2 maanden) vastgelopen zonder duidelijke aanleiding. Ik heb een 45 minuten gebeld naar Ierland en heb vanalles geprobeerd, maar niets mocht nog baten, om geen algehele reset. Ik heb toen een vervangend exemplaar gekregen. Daarna is hij binnen een maand weer kapot gegaan.

Idiote klachten afhandeling. Ik heb vaak moeten bellen. Als er dan werd toegezegd dat ze zouden terugbellen, gebeurde dat niet en moest ik er zelf weer achteraan bellen. Had ik eindelijk Creative zo ver dat ze begrepen dat ik hem niet meer wou, komt er toch nog 2 maal een koerier langs om mij een Zen Micro aan te bieden.

Heb jij ook een Creative Zen Micro, 5GB (USB 2.0, Radio)?

Volgens mij doet een firmware update voor de Zen Micro wonderen, zoals niet meer vastlopen etc...