Ubiquiti UniFi AP AC PRO (1-Pack)

Specificaties Access Point, WiFi max. 1,75Gbps - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti UniFi AP AC PRO (1-Pack) Review

niels567 13 november 2018, 580 views Product gekocht

Ubiquiti UniFi AP AC PRO (1-Pack)

Perfecte access point die net wat meer kan en beter is dan consumenten-spul. Echt en verademing. Tegelijkertijd is de configuratie (met hulp van YouTube) niet te moeilijk en prima te doen.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Bereik
  • Grote capaciteit

Minpunten

• Niet mooi genoeg voor thuis

Beheerbaarheid Score: 3
Perfecte access point die net wat meer kan en beter is dan consumenten-spul. Echt en verademing. De configuratie is niet super ingewikkeld, maar neem wel even te tijd. Er zijn zat YouTube filmpjes waarin precies uitgelegd wordt hoe het werkt. Het is prima te doen.

Ik ben voor deze uitvoering gegaan (de pro) en niet de gewone, omdat ik hem ook buiten wil gebruiken. Deze is spatwaterdicht.

Het blauwe lampje is net wat jammer. Daardoor vind ik hem niet mooi genoeg om (thuis) zin het zicht te hebben hangen.

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi AP AC PRO (1-Pack)?

Meer advertenties

Die led kan je vanuit je controller uitzetten.
Oh. Nice. Ga ik proberen. Thx voor de info!