Geneva Touring/M (Zwart)

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Geneva Touring/M (Zwart) Review

EwoudVL 2 november 2018, laatste update op 2 november 2018, 288 views Product gekocht

Geneva Touring/M (Zwart)

Topgeluid voor een goeie prijs.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Ingebouwde Subwoofer
  • Geen overbodige snufjes

Minpunten

• verliest soms connectie
  • niet opladen via usb

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5
Ik heb de Speaker in een aanbieding gekocht en had hiervoor nog nooit van het merk gehoord.
Ik was bij het openen van de doos heel aangenaam verrast door de zeer degelijke bouwkwaliteit van het toestel. Het voelt aan als een solide blok aluminium die is afgewerkt met leer. Achteraan zit er een baspoort.
Ik was aangenaam verrast door het feit dat je niet wordt geconfronteerd met irritante geluidjes wanneer je het toestel inschakelt of het volume aanpast.
Dit zijn direct ook de enige functies die op het toestel kunnen bediend worden. Buiten het knopje om de bluetooth in pairing modus te zetten zit er enkel een grote draaiknop bovenaan waarmee het toestel wordt aangezet en het volume wordt geregeld.
Dan komen we aan bij de geluidskwaliteit. Deze is gewoonweg subliem te noemen. NIet te vergelijken met speakers van bijvoorbeeld JBL of Philips. (Dit zijn 2 merken die ik ook in bezit heb) Je hoort echt dat er een fysieke subwoofer aanwezig is, ondanks dat de bas niet overheerst. Het geluid is heel mooi gebalanceerd. Ook mede dankzij het volume en gewicht van de unit zelf natuurlijk.
De batterij gaat zeer lang mee, ik heb hem zelf al minstens 12u gebruikt zonder te herladen. (Dit wil niet zeggen dat de batterij leeg was, ik zorg ervoor dat ik hem steeds oplaad als ik thuis kom)
Opladen gebeurt met een stroomkabel rechtstreeks in het apparaat. De lader zit ingebouwd. Enig nadeel hieraan is dat er geen mogelijkheid is om via usb bij te laden met bijvoorbeeld een powerbank.
Al bij al een zeer degelijke speaker voor het geld met een sublieme geluidskwaliteit. Heb je geen nood aan een heleboel functies en snufjes maar wel aan een goede geluidskwaliteit? Dan is dit een zeer goede keuze.

Heb jij ook een Geneva Touring/M (Zwart)?