TP-Link 4G Mi-Fi Hotspot met display M7350

TP-Link 4G Mi-Fi Hotspot met display M7350 Review

Nathanvandijk 25 oktober 2018, 730 views Product gekocht

TP-Link 4G Mi-Fi Hotspot met display M7350

Goed apparaat en Snelle Web Interface

Pluspunten

• Snel 4G Verbinding
  • Goede WiFi
  • Goed Formaat
  • Sim Kaart Adapter
  • Bij Eerste Gebruik Wachtwoord Veranderen
  • Snel Opladen
  • Goede Accu
  • WiFi Verbinding Power Safe Mode

Minpunten

• Alleen USB Kabel Geen Stekker
  • Provider Instellingen Zelf Invoeren

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Zeer goed apparaat mag ik wel zeggen
je kunt er alles veranderen en je moet bij het eerste gebruik je inlogwachtwoord veranderen dit is bij veel apparaten die ik koop niet het geval maar dit apparaat kan je er niet om heen
alleen kan bij het instellen van je instellingen van je Provider geen standaard templates kiezen zoals KPN in mijn geval bij bijvoorbeeld mijn mobiel stelt hij dat zelf in vind ik wel een vereiste namelijk

batterij gaat lang mee wordt alleen een usb kabel geleverd en geen adapter erbij die moet je er zelf bij kopen of als je er een heb moet je wel een van 5 Volt 1 Ampère Hebben maar als je 1 oude Samsung mobiel heb dan kan je die ook gebruiken doe ik ook werkt zeer goed en hij laat wel snel op vind ik dus dat is wel weer een plus punt

ik gebruik hem minimaal 3 keer in de week en is pas na 1,5 weken leeg ik gebruik hem minimaal 2 uurtjes en als je hem per ongeluk laat aanstaan is dat niet erg want als je in hebt gesteld dan gaat de WiFi Verbinding gewoon uit tot dat je de menu van het apparaat zit en dan naar WiFi band gaat dan gaat de verbinding gewoon weer aan dus weer een Plus punt

Zeer tevreden

Heb jij ook een TP-Link 4G Mi-Fi Hotspot met display M7350?

Deze reactie gaat niet over het apparaat, maar over de review: leestekens en hoofdletters maken het een stuk leesbaarder. Misschien is het een prima verhaal, maar ik kom er zo niet doorheen.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen