Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-1000XM3 (Zwart) Review

timo.eNewbie 23 oktober 2018, 478 views Product geleend

Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Goed product, maar tegen een (terechte) hoge prijs.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluid
  • Comfort
  • Noise-canceling

Minpunten

• Vrij warm
  • Fysieke feedback

Ik heb de koptelefoon nu 4 weken in bezit. Ik ben er erg blij mee, de prijs is vrij hoog maar dat is het ook zeker waard. De Noise canceling is perfect, wanneer je hem opdoet zonder muziek aan merk je pas echt hoe goed het is. Al het geluid wordt voor 95% weggefilterd, van pratende mensen tot radio tot het geluid van toetsenborden.

De koptelefoon zit ook erg lekker. Ook na een lange tijd gedragen te hebben (lees ca. 2/3 uur) zit hij nog comfortabel en ook niet te warm. Gelukkig hoeft hij ook niet veel opgeladen te worden, ik heb urenlang via bluetooth muziek geluisterd zonder hem op te laden.

Het enige wat beter kan in mijn opzicht is het touchpad, het is handig maar ik vind hem niet prettig om te gebruiken. Het voelt niet intuatief, naar mijn mening had iets van terugkoppeling van bijvoorbeeld een trilmotortje fijn geweest.

Heb jij ook een Sony WH-1000XM3 (Zwart)?