Nokia BH-214 Bluetooth Stereo Headset (Wit) Review

eclipx 30 maart 2010, 907 views

Nokia BH-214 Bluetooth Stereo Headset (Wit)

Pluspunten

• In-ear headphones zijn wel ok

Minpunten

• Play/pauze werkt soms niet
  • batterij duur op module & op gsm is slechts 6uur
  • Clip on is echt kut als je veel t-shirts aanhebt
  • Veel te duur (60eur) in BelgiŽ, en het werk meer tegen dan voor

Features Score: 3
Ik heb deze headset gekocht kort nadat ik een Nokia 5530 Xpressmusic heb gekocht...
In het begin, dacht ik wow, cool.. draadloze oortjes... nee toch niet.

Soms werkt play/pauze niet.... en als ik de module laat verbinden met men gsm is de batterij op men gsm & op men module op in minder dan 6 uur!!

Ook, is dat ding eigenlijk veel te groot, er zit wel een clip op, maar ik draag veel tshirts, en dit lukt echt niet, om dit erop te krijgen...

Ik koop nooit meer draadloze bluetooth headphones, mijn batterij is echt veel te snel op, op alletwee de toestellen.

Heb het ding dan maar ongeveer 3 weken geleden terug gebracht naar de Saturn (mediamarkt), en nog steeds heb ik niks gehoord als het nu al gefixed is of niet.. heb ondertussen gewone in ear buds gekocht (Koss/KEB24) en die zijn echt zeer goed!!!! Echt waar!!!

In het begin had ik hier nog niet eens over nagedacht.. maar het is begonnen met mijn eerste telefoontje via die headset toen ik in de bus zat... dus er belt iemand, ik druk op de answer knop, en ik kan spreken.. maar het ziet er eigenlijk echt raar uit, alsof je geestesgestoord bent, dat je zit te spreken in niks, tegen niks.. Dus liever gewoon headphones, en als er iemand belt, dan is het echt geen moeite om die gsm naast men oren te houden.

Heb jij ook een Nokia BH-214 Bluetooth Stereo Headset (Wit)?

De manier waarop je de verschillende elementen ter sprake brengt is werkelijk fenomenaal. Duidelijk, doordacht en goed beargumenteerd.
Ze hebben geen platinum sterren, dus geef ik er maar geen.
:P

@ reviewer; ik zie deze review meer als ''ik moet even mijn gal spugen over een ontevreden situatie''.
Uiteraard kun je bepaalde elementen minder vinden aan een product. Echter noem jij enkele elementen die wat persoonlijker zijn (hoewel het reviewen dat ook is) en die je naar mijn mening vooraf had kunnen weten.
Dat bluetooth veel van je batterij vreet is geen raadsel meer..
Misschien moet je voor je een review schrijft kijken of een ander exemplaar (als je die krijgt) beter functioneert.
Daarbuiten moet je ook goed kijken of je eigen voorstelling (ook al voor de aankoop) wel juist gevormd is. Dat denk ik met enkele dingen dus niet.
Bekijk eens wat andere reviews die goed beoordeeld zijn en neem wat punten van uit die reviews mee in die van jezelf, want hier hebben we niet veel aan..
Sowieso 'men' gsm? 'men' module?

Als je eerst eens je best gaat doen fatsoenlijke Nederlandse spelling toe te passen spreken we verder.