Creative MuVo TX, 256MB (USB 2.0) Review

Novah 16 januari 2006, laatste update op 20 mei 2017, 272 views

Creative MuVo TX, 256MB (USB 2.0)

Een klein mp3 spelertje, groot genoeg voor enkele albums, te klein voor je collectie.

Pluspunten

• klein en heel erg licht
  • in combinatie met oplaadbare batterijen geen behoefte aan interne accu
  • USB-stick eigenschappen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• 256 mb is aan de kleine kant
  • batterij-klepje voelt gammel aan, ben benieuwd na 1000 keer open en dicht

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb deze speler sinds december 2004 in mijn bezit.
Gekocht omdat een vriend de voorloper had en ik was zeer positief over het spelertje.

Knopjes zijn goed te doen, de speler lijkt goed gebouwt te zijn... maar na een jaar viel hij uit elkaar. De USB schuifmeganisme was leuk maar ik had kunnen weten dat dat een zwak punt zou gaan zijn.

Het klepje voor de batterij ging al redelijk snel kapot. Ook beetje krakkemikkig. Maar over het algemeen is deze speler best van redelijke kwaliteit. Ik gebruikte hem ook heel erg veel als USB-stick.

Sinds een maand werkt hij niet meer. Ik krijg hem bijna niet meer aan, de speler maakt geen goed contact meer. De USBconnectie wiebelt ook beetje. Tevens is mn klepje kapot. De oordopjes waren van belabberde kwaliteit en heb ik niet echt gebruikt. Overigens zijn de dopjes wel beter dan bijv die van Pak-en-bel, maar das niet zo moeilijk volgensmij.

Nu hij kapot is zou ik hem denk ik niet nog een keer kopen...
* 256 is toch te weinig...
* bang dat klepje weer kapot gaat en usb-speler uiteidnelijk zelf ook

Heb jij ook een Creative MuVo TX, 256MB (USB 2.0)?

Als ik het zo hoor ontbindt die mp3 speler zich na een jaartje.. :D
heel toevallig is de garantie ook 1 jaar :9
Onvoorstelbaar.
Ik heb ook een survey gemaakt en voor de bouwkwaliteit en degelijkheid heb ik dat ding als zeer goed beoordeeld.
Bij mij is ie een aantal keren gevallen, maar niets kapot ofzo... Wat doe jij ermee?