Huawei In-Ear Headset USB-C CM33 (Wit)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Huawei In-Ear Headset USB-C CM33 (Wit) Review

yousql 18 oktober 2018, 329 views Product gekocht

Huawei In-Ear Headset USB-C CM33 (Wit)

Positief verrast. klinkt goed. Dit is een prima product voor een aardige prijs. Jammer van de bouwkwaliteit, maar daar is voor de prijs mee te leven.

Pluspunten

• USB C
  • Hoge en lage tonen

Minpunten

• Stevigheid
  • Middentoon

Mijn House of Marley oordopjes waren kapot. Na wat negative reviews gezien te hebben op youtube over USB C oordopjes over het algemeen, heb ik toch de gok genomen.

Ik vind een verloopstukje toch een extra kwetsbaar punt waar je eerder storing in de connectie kan krijgen, vandaar mijn voorkeur in USB C. Ook heb ik toch liever niet "in ear".

Mijn telefoon betreft een Xiaomi mi8. De oordopjes deden het meteen na het aansluiten, geen drivers of instellingen aanpassingen nodig. (ik weet niet of elke android telefoon met usb c compatible is?).

De kabels zien er wel wat dun en kwetsbaar uit, maar voor de prijs is dit niet heel erg.

Ik ben verder geen audio specialist.
De hoge en vooral lage tonen klinken prima. Wel lijkt er iets minder aandacht te zijn gestoken in de midden tonen. Maar over het algemeen klinkt het prima, en vooral voor de prijs.

Heb jij ook een Huawei In-Ear Headset USB-C CM33 (Wit)?