Nintendo Wii Classic Controller Pro Zwart Review

DarkIJ 28 maart 2010, laatste update op 28 maart 2011, 3.455 views

Nintendo Wii Classic Controller Pro Zwart

Pluspunten

• Zit goed in je handen, zeer geshikt voor vechtspellen en andere spellen.

Minpunten

• Deze gamepad kwam veel telaat, moet aangesloten zijn aan de Wii afstandbediening controller, de gamepad moet wel ondersteund zijn door de spel.

Ik was al een lange tijd op zoek naar een geschikte gamepad voor de Wii om vechtspellen erop te spelen. De Wii had alleen geen geschikte gamepad ervoor, voor de tijd dat deze gamepad uitkwam.

Deze gamepad heeft twee handvatten, waar aan je beide handen je: pink, wijsvinger en ringvinger aan kwijt bent. De enigste wat je over hebt zijn je duimen en je wijsvingers. Met je duimen regel je de analoge stick of de vier punten toets en de: b, a, y, x knoppen. Met je wijsvingers regel je de achterste vier knoppen.

Dit is de beste gamepad voor de Wii. Het ligt goed in je handen omdat hij zo licht is en de juiste vorm heeft.
De vierpunten toets speelt goed en is goed geschikt voor vechtspellen of andere doeleinden.
De analoge stick voelt wel een beetje aan de strakke kant, maar beweegt wel soepel.
De knoppen drukken goed en soepel.
Ook de reactie van de gamepad is uitstekend.
De gamepad moet wel aangesloten worden aan je afstandbediening controller van de Wii.
De gamepad moet wel ondersteund zijn door de spel.

Dus wil je een classic gamepad kopen voor de Wii. Koop dan de zwarte (pro versie) en niet de witte normale versie. Kost iets meer ( 5 euro +/-) maar dan heb je wel wat.

Heb jij ook een Nintendo Wii Classic Controller Pro Zwart?

Let nog even op je spelling/zinsopbouw. Je hebt nog een aantal erg opvallende en slordige fouten gemaakt, zoals:

"De Wii heeft wel aardig wat vecht titels erop zitten" (geen correcte uitdrukking)
"Dit is de enigste Gamepad van de Wii zelf" (enigste = mooiste, liefste. jij zoekt enige ;))
"Met je wijsvingers de achterste 4 knoppen. " (Geen correcte zin)
"De Gamepad is zeer ligt." (De gamepad ligt goed in je handen omdat hij zo licht is.

Let verder ook even op je hoofdlettergebruik. Je gebruikt nu hoofdletters op plaatsen waar ze niet horen. Kijk bijvoorbeeld ook even hier.

Ik vind het knap dat je zo veel reviews in zo'n korte tijd hebt weten te typen, maar ik denk dat het een verstandige beslissing zou zijn om er wat minder te maken. Je zou de energie die je nu steekt in het reviewen van alles dat je koopt ook kunnen steken in het maken van wat meer utigebreide reviews.

Nu begrijp ik dat het maken van een uitgebreide review over een gamepad niet bijzonder makkelijk is. Je zou kunnen proberen om het kleine stukje dat je over zo'n gamepad kunt schrijven wel netjes te verzorgen (zie hierboven).

Deze reactie is zeker niet bedoeld om je af te kraken, ik probeer alleen even wat zaken aan te wijzen die je nog zou kunnen verbeteren. Mocht je serieus met deze kritiek aan het werk gaan, dan mag je me altijd DMmen of mailen :)
Thx voor je reactie.
De andere Reviews zijn alleen maar een algemene beoordeling en geen reviews.

[Reactie gewijzigd door DarkIJ op 29 maart 2010 00:28]

Kun je deze gamepad niet direct op de Wii aansluiten?
En zo ja, weet iemand hoe lang het snoer is?
Nee, moet aan de afstandbediening worden aangesloten. Net als een nunchuk.