Tweakers zegt: 7,5

Sony Xperia X Compact Blauw

Specificaties 4,6" • 1280x720 (HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia X Compact Blauw Review

xxteddyxx 11 oktober 2018, 129 views Product gekocht

Sony Xperia X Compact Blauw

De camera is echt het juweeltje vh toestel. Met 23mp kun je top kwaliteit foto's maken. het geheugen is voor mij wel snel vol,ik fotograaf ook veel.Onder het mom van het oog wil ook wat,heb ik de licht blauwe versie. Al met al vind ik het een fijn apparaat,en handzaam

Pluspunten

• 23mp camera

Minpunten

• grote foto's=vol geheugen

Heb jij ook een Sony Xperia X Compact Blauw?