Superlux HD-681 Evo (Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Superlux HD-681 Evo (Zwart) Review

Aziona 6 oktober 2018, 109 views Product gekocht

Superlux HD-681 Evo (Zwart)

Onbruikbaar door teveel lekgeluid

Pluspunten

• Goedkoop
  • Korte en lange kabel meegeleverd

Minpunten

• Teveel lekgeluid
  • Kan niet erg luid

Niet geschikt voor gebruik met meerdere mensen in één ruimte: bij normaal volume kan iedereen al meeluisteren. Hij lekt veel geluid; niet alleen van binnen naar buiten maar ook andersom. Beetje spijt van de aankoop. Enige voordeel is dat we nu beter merken indien de kinderen de koptelefoon te hard hebben gezet. Geen idee hoe lang ie het gaat volhouden. Had 'm gekocht ter vervanging van een Sennheiser HD201 die ik al 15 jaar in huis heb maar waarvan de kabel het begint te begeven. Had gewoon weer een Sennheiser moeten kopen.

Heb jij ook een Superlux HD-681 Evo (Zwart)?

Je koopt een open-back koptelefoon en noemt als minpunt het feit dat het teveel geluid lekt? Dat is juist de bedoeling. Je gaat toch ook niet klagen over het feit dat je vriezer kouder is dan je koelkast?
Goed punt :) , nooit geweten dat er zoiets bestond als "open back" hoofdtelefoons, laat staan dat ik er per ongeluk eentje had gekocht 8)7 .