Dymo LabelWriter 450

Specificaties Label, Thermische printer (Zwart) - Bekijk alle specificaties

Dymo LabelWriter 450 Review

LEX63 3 oktober 2018, laatste update op 3 oktober 2018, 176 views Product gekocht

Dymo LabelWriter 450

Prima printer en software, De labels die er bij zaten zijn van slechte kwaliteit. 1 De labels hechten slecht op dozen, Ik gebruikte plakband om er zeker van te zijn dat de label(s) niet los kwamen. 2 Labels zijn binnen 1½ jaar bijna niet meer leesbaar.

Pluspunten

• Goede printer
  • Werkt snel
  • Goede software

Minpunten

• onleesbare labels na 1½ jaar
  • De bij geleverde labels plakken slecht.

Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 5
Er was een tijd dat ik veel verstuurde. Daar mijn hanenpoot soms door de post niet te lezen was en ik deze retour kreeg, had ik besloten een Dymo te kopen toen nog voor €69,-

Het werkt goed alleen de etiketten "labels" die erbij er bij zaten waren echter van slechte kwaliteit.

De labels hechten niet goed op karton/plakband ondergrond. Na dat een pakket niet op zijn bestemming aankwam, zoek was geraakt in het systeem van post.nl.

Plakte ik voor de zekerheid over elke label plakband.

Ik gebruik de label printer nu alleen nog enkele maal per jaar.

Nu kan het zijn dat juist bij mijn labelprinter slechte kwaliteit labelrollen zat.
Later heb ik labelrollen besteld bij Conrad een Duitse firma van een Duist merk en die plakken uitstekend.

Heb jij ook een Dymo LabelWriter 450?