HP NX6110 (Cel-M 360; 256MB; 40GB; Combo; 15"TFT; WXP Home) Review

Nossy18 22 augustus 2006, laatste update op 22 augustus 2006, 824 views

HP NX6110 (Cel-M 360; 256MB; 40GB; Combo; 15"TFT; WXP Home)

Pluspunten

• Wireless Lan
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Zeer goede service

Minpunten

• De bekende HP software
  • Korte duur van Batterij
  • Weinig uitbereidings mogelijk heden

Deze laptop is voor de prijs kwaliteit verhouding een goede pc. Er zitten helaas een paar minpunten aan zoals het beeldscherm dat beter kan en wat meer RAM geheugen. Verder is het een perfecte pc om tekst te verwerken te interneten of presentaties mee te geven(wel met voeding, wan de batterij is zo leeg). Ik zelf maak ook gebruik van het maken van website's erop wat ook kan, maar de oude vertrouwde computer is toch beter daarvoor!
Verder voor mensen die hem zouden willen kopen is het zeer aan te raden het is zeer makkelijk en voor simpele doeleinde zoals: school en privé gebruik zeer geschrikt.
Wat wel handig is om een dode pixel garantie te nemen want ik heb dus een dode pixel alleen kan er niet mee terug, omdat het bedrijf waar ik hem heb gekocht die service niet bood.

Edit 22 augustus 2006:
Ik ben nu zo een half jaar verder met mijn laptopje.
Ik heb er in die 6 maanden wel wat problemen mee gehad namelijk 2x een gecrashde harde schrijf waardoor onherstelbaar. dus ik de servicelijn gebeld van HP, Uitstekende service! ik moest wat tests uitvoeren en als dat niet zou lukken zou er een nieuwe hardeschrijf opgestuurd worden. de test lukte zoals ik al verwachtte niet, dus een nieuwe hardeschrijf binnen 24 uur! (ik stond versteld van de snelheid, ik belde op vrijdag en zaterdag was hij er al!)
Nu de 2e hardeschrijf na 3 maanden weer kapot en niet meer te lezen.
Dus weer bellen en binnen 24 uur een nieuwe.
Deze doet het tot de dag vandaag nog uitstekend. Het enige wat ik kan zeggen is dat HP een zeer goede service hebben!

Heb jij ook een HP NX6110 (Cel-M 360; 256MB; 40GB; Combo; 15"TFT; WXP Home)?

Wil je nog even een spellingcontrole doen over deze survey? Dat zal de leesbaarheid ten goede komen.
Alleen spellingscontrole zal niet helpen.... zinnen waar geen punten inzitten zijn ook niet fijn te lezen, dan leg je de klemtoon een beetje verkeerd.
We hebben een aantal van deze machines op mijn werk (maar dan met p4m, 512MB en xppro). Wat ik er nadeling aan vind:
- slechts 2 usb aansluitingen
- netwerkaansluitingen aan de zijkant v/d laptop
- scherm gaat maar tot 1024x768
Misschien zijn er inmiddels nieuwere versies van dit model, maar voor het geld dat ze kosten, vind ik ze te duur.
@topicstarter: waarom zeg je zelf bij "negatieve eigenschappen" dat je vindt dat de laptop weinig uitbreidingsmogelijkheden heeft, terwijl je de featureset "bijna uitstekend" beoordeelt :?
Je hebt helemaal gelijk verkeerd gelezen miss moet ik ook een LOI cursus doen :P maar ik heb het aan gepast.

btw: binnekort ga ik het geheugen uitbereiden naar 512, dat werkt toch lekkerder (hoop ik)
Ik heb het wat duidelijker geprobeerd te maken als het nu niet te lezen is zou ik een cursus nederlands voor beginners bij de LOI aanraden :P
Ik heb er nu 512MB geheugen in gedaan en hij cker een stuk sneller! het is zeer aan te raden om dat te hebben! :*)