Tweakers zegt: 8,5

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 II (Zwart) Review

Devilmen 29 september 2018, laatste update op 29 september 2018, 768 views Product gekocht

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

Fijne hoofdtelefoon. Goed geluid, simpele interface, simpele app.

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Vliegtuigadapter mist

Bose QC 35 ii gekocht voor 300 euro in Duitse Media Markt. In NL is de laagste prijs op het moment 333 euro.
Uitegepakt, app op de telefoon geinstalleerd en binnen no-time geconnect. Dit wijst zich van zelf. Ook connecten met m'n Win7 laptop ging zonder problemen.
Geluid is goed. Met NC op volle sterkte hoor ik geen geklets om me heen.
De bediening op het toestel is simpel en wijst zich vanzelf.
De app is vrij simpel en karig. Geen fancy equalizer settings of geluidsprofielen om uit te kiezen. Persoonlijk vind ik dat geen probleem. Doe ik toch niets mee.
Bellen heb ik nog niet gedaan. Dus nog onduidelijk hoe dit gaat zijn qua kwaliteit.
Gezien dit soort hoofdtelefoons verkocht wordt met het idee voor de reiziger is het wel jammer dat de vliegtuigadapter mist. Dit zou het pakket afmaken.

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 II (Zwart)?