AMD Ryzen 5 2400G Boxed

Specificaties AM4 socket • Quad core @ 3,6GHz-3,9GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Ryzen 5 2400G Boxed Review

mrfbroem 26 september 2018, laatste update op 26 september 2018, 953 views Product gekocht

AMD Ryzen 5 2400G Boxed

Ben overgestapt van Intel naar AMD. Ben geen super gamer, en aangezien deze 2400G aardig mee kan draaien. Alle games spelen rond medium en high op 1080P GTA 5 speel ik zelf op High met gemiddeld 50 fps Hier mijn overclockte 2400G met Cinebench r15

Pluspunten

• CPU en GPU In één
  • Goede overclock, zie afbeelding
  • 1080P Medium of High

Minpunten

• geen
  • geen
  • geen

Heb jij ook een AMD Ryzen 5 2400G Boxed?

Beste VAULT-TEC

Op YouTube heb ik in het Engels een kleine handleiding gegeven.

Als cooler gebruik ik pricewatch: Scythe Mugen 5 Rev. B

Groet Maurice