Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-1000XM3 (Zwart) Review

JelmerLoL 13 september 2018, 712 views Product gekocht

Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Goede koptelefoon, uitstekend geluid de Active nc werkt ook uitstekend. Zit comfortabel en de rest staat hier onder.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • gebruiksvriendelijkheid van de app
  • de active NC
  • hoe hij op je hoofd zit
  • de hardcase

Minpunten

• prijs

Ik heb de koptelefoon sinds vandaag. Opgehaald bij de coolblue winkel in Den Haag. Dus op de terugreis in de trein goed beluisterd. Ik heb hem vandaag ongeveer 4 uur gebruikt en hij valt me zeker niet tegen. Het is ook logisch je betaald bijna 380 euro dan moet je er ook wat voor terug krijgen. Dat is ook zeker het geval. Fantastisch geluid en ook zit hij super comfortabel. Ook dempt hij het geluid super. Als je geen muziek aan hebt hoor je nog wel wat. Dat is wel logisch maar zodra je muziek aan zet op 10-15% dan hoor je het al niet meer. Verder heb ik er niet echt meer iets over te vertellen.

Heb jij ook een Sony WH-1000XM3 (Zwart)?