JBL E65BTNC (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL E65BTNC (Zwart) Review

josvdwoude 12 september 2018, laatste update op 12 september 2018, 1.897 views Product gekocht

JBL E65BTNC (Zwart)

Goed product met lekkere sound, Ideaal voor achter de computer of de telefoon.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Noise canceling
  • Via kabel te gebruiken als de accu leeg is
  • Batterijduur

Minpunten

• Niet voor een smal hoofd
  • Knopjes klein
  • Binnenkant drukt soms tegen je oor

Dit product is een fijne headset met erg goed geluid, ik begon met JBL oordopjes later kreeg ik de JBL T450 headset in handen ook deze had lekker geluid met lekkere bass. Na een half jaar had ik de E65BTNC als upgrade.

#Overall
Het design is mooi, krast niet snel, kussentjes zijn zacht, bluetooth verbinding is binnen 2sec gekoppeld (met Samsung S7). Zodra de accu bijna leeg was kreeg ik een bleepje en gaf hij op mijn S7 aan dat er nog 10% gebruik was, hierna koppel je de kabel aan en kun je gewoon door luisteren alleen zonder de Noice Canceling.

#Stilte
De noice canceling werkt zeer goed, ik had 2 onbekende personen voor mij staan en deze waren hard aan het praten tegen elkaar, vervelend want ik luisterde naar mijn beats en dan hoor je hun geklets, ze stonden 1,5m van me af en ik druk de knop in.. En het was stil, alleen mijn muziek en de rest filtert hij weg.

Thuis was het erg fijn om mijn vriendin niet meer te kunnen horen (grapje).

#Gebruik
Ik heb hem niet hele dagen op mijn hoofd gehad, heb hem maar 1x echt leeg gehad. Maar de accu gaat echt zeer lang mee, en opladen gaat ook snel. Handig vond ik dat hij met 2 apparaten gekoppeld kon zijn, als ik muziek op mijn telefoon aan deed of op mijn pc ging het meteen aan hij wisselt ze af. En voor pc gebruik en Netflix kijken vond ik echt super wat een geluid! (dit 1 episode getest, heb natuurlijk dikke game headset :P)

#Op de fiets
Op de fiets met wat matig/harde wind heb je wel last van jaja de wind, het suist erg. Hij filter wel wat wind weg maar ik zette mijn muziek gewoon harder.

#Comfortabel
Hij zat in het begin wel goed bij mij, totdat ik na een maand een korter kapsel nam begon hij wat los te zitten.. blijkbaar hield mijn haar hem op zijn plaats.. Het is voornamelijke als ik naar voren buk dat hij naar voren gaat hangen en van me hoofd wil vallen. Jammer genoeg heb ik hem nu een maand dus retour is geen optie. Vandaar ik heb overwogen de headset te verkopen.

De oordoppen zitten fijn en zacht, ook heb ik gekke oren denk ik.. want na lange tijd drukt de achterkant van mijn oor wel eens tegen de binnenkant van de headset.

De knopjes hadden iets groter gemogen, maar na tijdje ben je het wel gewend.

#Problemen
Ik heb geen problemen gehad zoals ik hier op Tweakers in reviews las:

- Raar geluid nadat de batterij voor 100% is geladen.
- ANC gaat snel stuk
- Slechte bass
- Filtert soms eens een geluid niet goed weg

Hij functioneerde perfect zoals ik had verwacht.

#Conclusie
Goede werkende headset, filter goed buiten geluid weg behalve de wind.. Maar niet geschikt voor kleine/lange smalle koppen. Dus zie op moment van schrijven mijn Advertentie op Tweakers.

Ik heb er trouwens een hoesje/zakje bij van JBL, stevig materiaal bij gekregen.

Heb jij ook een JBL E65BTNC (Zwart)?

Prima review. Wel een vraag. Hoe is de accuduur nu je hem een tijdje hebt?
De accu vond ik erg lang meegaan, op moment niet meer in bezit. Maar echt een fijne koptelefoon.
mooie review bedankt, ik heb redelijk lang haar dus denk dat ik deze maar ga kopen