XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e,2x DVI, TV-out), PVT43GNDF7 Review

Snarenplank 12 januari 2006, laatste update op 12 januari 2006, 676 views

XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e,2x DVI, TV-out), PVT43GNDF7

Pluspunten

• ik speel elke game voluit op 1024 vloeiend. geluid is zover ik kan beoordelen acceptabel tot laag.
  • een hele goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Heb hem ook op mijn TV aangesloten alleen op mijn Grundig Cinaro ben ik nog steeds aan het prutsen met het formaat.
  • zal wel gewoon aan mij liggen

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb deze kaart in mijn shuttle SN25P gezet en qua beeld is hij geweldig ik speel elke game voluit op 1024 vloeiend. geluid is zover ik kan beoordelen acceptabel tot laag. Heb hem ook op mijn TV aangesloten alleen op mijn Grundig Cinaro ben ik nog steeds aan het prutsen met het formaat. Gezien de prijs heeft deze kaart een hele goede prijs kwaliteit en ik heb erg echt absoluut geen spijt van dat ik deze kaart heb gekocht.

Heb jij ook een XFX GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e,2x DVI, TV-out), PVT43GNDF7?

Beetje korte beoordeling imho :)