Logitech G903 Lightspeed

Specificaties Radiogestuurde muis en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G903 Lightspeed Review

KapiteinzepposNewbie 31 augustus 2018, 273 views Product gekocht

Logitech G903 Lightspeed

Even voor the record, ik ben een fan van Logitech, alle apparaten werken super goed samen als je een muis koopt om te gamen koop er een van Logitech. Ze gaan langer mee als alle ander muizen en bieden een level van aanpassing en nauwkeurigheid die ongeëvenaard is.

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Licht goed in de hand
  • Betrouwbaar
  • Features
  • Compatibel met linkshandigen

Minpunten

• Duur
  • Plastic
  • Licht
  • Secondary knoppen voelen cheap

-Build:- Solid, deze muis is standaard vrij licht van gewicht wat het allemaal wat cheap doet aanvoelen.
De hoofd knoppen, links en rechts zijn fantastisch ontworpen, de travel is niet veel maar de feedback is absoluut zuiver. Alleen de rest van de knoppen, onder het scrollwiel, de dpi knoppen voelen super cheap aan. De knoppen hebben wat speling en voelen niet stevig aan bij het indrukken. De rest van de knoppen (duim en pink aan de zijkanten zijn acceptabel)
Het scrollen is super crisp, goede onderscheiding en weerstand in de scroll stappen.
Geen gepruts meer met AA batterijtjes, deze G903 huist een zeer performante accu. Connectie gebeurd met micro-usb (zucht) Weer een micro-usb kabel. Je kan de muis verzwaren met een gewichtje, zelfs dan voelt de G903 licht en flimsy.
-Features:-
On point, de knoppen aan de zijkant zijn fysiek aanpasbaar. Meaning, je kan ze er simpelweg uit halen en vervangen door een sluitstuk. Al de rest is software matig aan te passen. De stadia van DPI, zelfs je muisoppervlak kan geanalyseerd worden voor optimale performance. Natuurlijk kan je de lichtjes aanpassen etc. Spijtig is alleen dat enkel het Logo continu blijft branden. De DPI indicator LEDS staan standaard uit tot je de DPI aanpast. Had wel leuk gevonden moest je dit kunnen aanpassen.
Oh ja, draadloos is ook geen probleem voor deze muis, simpelweg de connector uit de muis halen en een vreemde usb stick in aan de draad hangen en je muis w. draadloos! En HOE, ik heb nog nooit zo een nauwkeurige draadloze muis gehad. Je kan ook de zender die in die vreemde usb stick (eigenlijk een OTG van micro usb naar usb voor het ontvangertje) zit meteen in je systeem steken, dan loopt er geen enkele draad meer van je computer naar je muis. (opladen moet wel met kabel)
-Software:-
Best in the business, al je peripherals van Logitech worden gecontroleerd vanuit 1 programma, waar je volledige controle kan nemen over je knoppen toewijzingen, macro's etc.
De muis word niet meteen herkent door de computer, zorg dat je Logitech Gaming Software up-to-date is. En connecteer de muis voor de eerste keer draadloos en de software herkent hem meteen.
-Conclusie-: Voelt cheap, maar presteert als een volbloed (muis?) met een ongekende nauwkeurigheid in zowel draadloze modus als bedraad. De materialen zijn een beetje te plastic-achtig naar mijn mening om €139 te kosten. Ik ben nog aan het worstelen met hoeveel geld ik heb uitgegeven voor iets dat eerder aanvoelt als een muis van €80. Logitech beweert dat de G900 series "beter" is dan een muis met draad. We'll see.

Heb jij ook een Logitech G903 Lightspeed?