1 review

Medion Erazer P66027

Specificaties Tower/desktop met Ci5-8400 en 8GB ram - Bekijk alle specificaties

Medion Erazer P66027 Review

unifan38 29 augustus 2018, 356 views Product gekocht

Medion Erazer P66027

Een degelijke prima game PC voor een prijs onder de 900 Euro en doet het goed met spelletjes die ik nu speel: CIV 5, CIV6, CS GO, Europe Universalis, Sim City, Americas Army en GTA V. Dus niet de meest veeleisende games...

Pluspunten

• Snelle opstart na eerste keer
  • Gamen is geen probleem (vooralsnog)
  • Mooi licht uit kast, met name in het donker

Minpunten

• Duurt lang met eerste keer opstarten

Features Score: 4
Mijn keuze op deze PC is gevallen omdat ik niet meer dan €900 voor een degelijke systeem wou betalen.

Minimale eisen voor mij waren:
1. I5, 8400 (liever een I7)
2. SSD van minmaal 128gb
3. Videokaart minimaal GeForce 1050TI
4. Mooie kast

Ik twijfelde tussen deze en de HP Pavilion: https://www.coolblue.nl/p...pavilion-595-p0957nd.html maar heb uiteindelijk deze gekozen om prijsverschil en het feit dat de kast groter en mooier is. Je kan dingen uitbreiden als dat nodig is met de Medion Erazer. HP heeft een kleinere kast waardoor dat bijna onmogelijk of erg prijzig zal zijn.

Heb jij ook een Medion Erazer P66027?