1 review

Chieftec Proton BDF-1000C

Specificaties 1.000W (80 Plus Bronze) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Chieftec Proton BDF-1000C Review

DjoekNoekum 23 augustus 2018, laatste update op 16 oktober 2018, 266 views Product gekocht

Chieftec Proton BDF-1000C

Niet te gebruiken voor constante load van 670W, terwijl 850w continue wordt opgegeven.

Pluspunten

Minpunten

• 3 x Sata aansluiting (geen 6!)
  • Slechte kwaliteit
  • Wordt erg warm
  • 85% continue kan hij niet aan (67% zelfs niet)

Uitrusting Score: 2
Aansluitingen Score: 2
Prestaties en stabiliteit Score: 1
Koelvermogen Score: 2
Ik had deze gekocht voor 1 van mijn miners rond februari dit jaar. Helaas waren de a-merken toen uitverkocht en kwam ik bij deze terecht. In die paar maanden zijn 4 sata kabels doorgebrand en nadat ik goeie van Corsair ben gaan gebruiken, zijn de sata poorten op de voeding verbrand. Het is een miner met 6 x Asus kaarten welke ik een wattage van 105 per kaart geef. Niet bijster veel. Conclusie, deze voeding absoluut NIET gebruiken voor systemen die constant boven de 600W vragen! M'n hele huis stonk 8)7

Heb jij ook een Chieftec Proton BDF-1000C?

Als ik het zo lees zijn de problemen onstaan door verkeerd gebruik ipv gebrek aan kwaliteit.
SATA kabels van een ander merk in een voeding steken is helemaal vragen om problemen.