Hyundai L90D+ (19", 8ms, D-sub/DVI-D) Review

bokkie11 10 januari 2006, 308 views

Hyundai L90D+ (19", 8ms, D-sub/DVI-D)

Pluspunten

• pivot
  • hoogte verstelbaar
  • kijkhoek

Minpunten

• plek knoppen en hoofdtelefoon aansluiting

ik heb deze monitor al enige tijd en hij bevalt perfect. Vooral de pivot mode en het in hoogte verstellen vind ik ideaal. Helaas is er geen driver optie voor de pivot mode. Ik heb dit opgelost doormiddel van de nvidia driver(volgens mij heeft ATI dit ook wel). Het beeld is helder en duidelijk na het installeren van cleartype.

De kijkhoek is gewoon goed te noemen, ik moet er zowat naast gaan hangen over vage kleuren te zien.

De enige nadelen zijn de knoppen die aan de onderkant zitten, maar deze worden toch maar weinig gebruikt.

Ook de hoofdtelefoon aansluiting zit lastig weggewerkt waardoor je niet makkelijk switcht tussen boxen/koptelefoon.

Ik speel weinig spellen dus ik kan niet veel zeggen over ghosting, bij het kijken van films ondervind ik geen problemen.

Heb jij ook een Hyundai L90D+ (19", 8ms, D-sub/DVI-D)?