MSI MEGA Player 536 4GB (USB 2.0, FM) Review

cryonic90 10 januari 2006, laatste update op 10 januari 2006, 525 views

MSI MEGA Player 536 4GB (USB 2.0, FM)

Pluspunten

• Touchpad, grootte harde schijf, mooi scherm

Minpunten

• Kon pas de albums en artiesten doorbladeren na een firmware upgrade

Geluidskwaliteit Score: 5
De speler werkt goed en is makkelijk in het gebruik. Voor deze prijs is ie zeker niet duur. Was eerst aan het kijken naar een Archos XS100, maar kwam deze tegen op de HCC beurs en vond em gelijk erg mooi. Hij werkt ook makkelijk met de pc. Handleiding was een beetje beknopt, was een quick start guide. Moest op de cd kijken voor een volledige manual. Maar verder echt een goede speler, werkt met zo'n beetje alle bestanden. Geen probleem met WMA of MP3 en hij speelt ook nog video af, al is het in het MJPEG formaat. Scherm vind ik verder erg prettig, mooi formaat en goede kleuren. Het opnemen gaat ook erg goed met deze speler. Stop je een geluidsbron in de line-in, dan gaat hij ook automatisch opnemen van de line-in, anders van de microfoon. Handig vind ik ook het SD-card slot wat er in zit. Kan ik de foto's van mn digitale camera mooi bekijken op de speler, werkt ook erg makkelijk.

Heb jij ook een MSI MEGA Player 536 4GB (USB 2.0, FM)?

De uitvoering die in NL verkocht wordt heeft ook radio??
Nee. De radio is optioneel, mist die ooit geleverd gaat worden.

Ik heb er eergisteren ook eentje gekocht voor 99 euro, nieuw bij computerland Rotterdam. Was de laatste. Handig is dat hij direct aangesloten kan worden op een camera en je dus zo je kaartje op die speler kun legen.

Overigens is deze speler gelijk aan de Packhard and Bell Vibe 300/500(5/6GB)