Anygrip Stretchy

Specificaties Houder (universeel) - Bekijk alle specificaties

Anygrip Stretchy Review

Aurora 13 augustus 2018, 246 views Product gekocht

Anygrip Stretchy

Voelt kwalitatief goed aan en geeft niet de indruk van goedkoop plastic. Op hete zomerdagen kan de zuignap echter loskomen en is het binnenwerk van de grijpers best fragiel.

Pluspunten

• Wiebelt niet
  • Telefoon stevig op zijn plaatst
  • Compact

Minpunten

• Fragiel mechanisme
  • Op hete dagen laat zuignap los

De telefoonhouder lijkt op het eerste oog solide gebouwd. Voelt kwalitatief goed aan en geeft niet de indruk van goedkoop plastic. De houder is snel en stevig geplaatst. Op hete zomerdagen kan de zuignap echter loskomen. Dit gebeurt altijd wanneer je eenmaal op weg bent, met de telefoon in de houder :) Door de rubberen zuignap, die van zichzelf al soort van sticky is, laat de zuignap echter langzaam los, waardoor ik bijna altijd op tijd de houder met inhoud kon opvangen.

Helaas is het binnenwerk fragiel. Na een poos kan een plastic stukje afbreken waar een veertje aan vast zit die de klemmen bij elkaar houdt. Na iets meer dan een jaar gebeurde het voor het eerst. Na vervanging door de winkel ben ik nu iets minder dan 2 jaar verder en is deze opnieuw gebroken. Wederom de plastieken veerhouder. Ik gebruikte hem bijna elke dag, dus op zich heeft ie het lang volgehouden.

Heb jij ook een Anygrip Stretchy?

Als je de zuignap gewoon monteert op de bijgeleverde kunstof schijf, dan heb je daar geen last meer van.
Op t moment dat je de houder probeert te monteren op een niet glad oppervlak, dan kan ie daarop soms slechter hechten en idd loslaten omdat ie z'n vacuum verliest.

Gebruik daarom die mooie rubberen pad die erbij komt.
Die kun je ook gewoon vlekkeloos verwijderen en zonder enige problemen weer loshalen als t moet.
Helaas, de harde kunststof plaat die jij noemt was in mijn auto onpraktisch. Het dashboard was nergens vlak genoeg voor de plaat. Hij was simpelweg niet te bevestigen, in ieder geval niet op armlengte.
Zonde :) Ik heb er hier 4 in huis, waarvan 2 in de auto en 2 op mijn bureau en die gaan toch al best even mee :D
In totaal 6 gehad,
2 zijn er door lomp gebruik idd gesneuveld (te grote telefoon in de houder geprobeerd te frotten en toen zei t veertje PLOING! En toen was t stuk :P