Sennheiser HD 650 (Grijs, Titanium)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser HD 650 (Grijs, Titanium) Review

tjonas 3 augustus 2018, 295 views Product gekocht

Sennheiser HD 650 (Grijs, Titanium)

Zeer goede open en neutrale koptelefoon.

Pluspunten

• Neutraal
  • Open
  • Comfortabel

Minpunten

• Glossy plastic
  • Kabel breekt snel!!!

Na de sennheiser hd 650 voor bijna 2 jaar gebruikt te hebben moet ik zeggen dat ik het een uitstekend goede koptelefoon vind. Het geluid van deze koptelefoon is zeer neutraal en heeft geen (of toch weinig) pieken in de lage en hoge frequenties. Doordat het een open ontwerp is isoleert de koptelefoon de buitenwereld niet waardoor je nog makkelijk bijvoorbeeld de deurbel hoort of een notificatie op je gsm. Ook zorgt het voor een weider geluidsbeeld. Ik vind persoonlijk dat hij zeer comfortabel is. De pads zijn gemaakt uit memoryfoam dat met velours is bedekt. Alleen mochten de pads iets dikker voor mij, want mijn oor raakt soms het schuim dat voor de driver zit. De koptelefoon is zeer sterk gebouwd (ik heb hem al redelijk vaak laten vallen en er is nog niet echt schade) al lijkt dat niet echt zo en voelt hij een beetje goedkoop aan door al de plastiek. Ook het uiterlijk van de koptelefoon is niet echt mijn ding. Ik vind de glossy plastic maar niets ook had ik liever 1 kleur gehad in plaats van spikkeltjes. Het enige echte minpunt dat ik heb gevonden aan de koptelefoon is het feit dat de kabel snel kapot gaat, in de bijna twee jaar dat ik hem heb heb ik al 2 keer een nieuwe kabel moeten kopen omdat een van de kanten niet meer werkt. En helaas is de kabel niet een standaard kabel maar een connector die alleen sennheiser gebruikt. Maar in het algemeen is het een zeer goede koptelefoon.

Heb jij ook een Sennheiser HD 650 (Grijs, Titanium)?