Cooler Master Cavalier 1 CAV-T01 (ATX, Geen PSU, Zilver) Review

het SpookjeNewbie 9 januari 2006, 592 views

Cooler Master Cavalier 1 CAV-T01 (ATX, Geen PSU, Zilver)

Pluspunten

• Ik heb de Cavalier nu ruim 1 jaar, en hij bevalt prima! Het is een zeer mooie en degelijke kast met een perfecte afwerking! Ook goede service vanuit Coolermaster Nederland!

Minpunten

• Enige wat er op aan te merken viel, was de zak met schroefjes die erbij word geleverd!? De reden is mij onduidelijk, bij mijn voeding en moederbord zaten al schroefjes... Dus daar had ik er geen voor nodig. En verder heb je geen schroefjes nodig! Toch leuk. Houd de mens bezig.

Ik had de kast op internet gezien en meteen besloten zo snel mogelijk tot aanschaf over te gaan. Na veel zoeken gevonden en laten opsturen. In totaal bijna 150 euro lichter, maar wel in bezit van de Cavalier!

De kast heeft een ( blauwe) UV-meter en een mooie klep die de cd/dvd's mooi wegwerkt. Hij is van mooi alu met zilvergrijs gespoten zijkanten en bovenkant. Het is zeer zeker een aanwinst bij mijn interieur!!!

Alles is zeer netjes afgewerkt en degelijk. Ik ben er nog steeds zeer tevreden over. ook is hij bijna geluidsloos! Hij wordt dagelijks gebruikt voor gamen en als werk p.c. en dank zij de 12 en 8cm fans koelt de Cavalier perfect.
Mijn conclusie: Kopen! Vooral omdat de prijs fors is gedaald...

Heb jij ook een Cooler Master Cavalier 1 CAV-T01 (ATX, Geen PSU, Zilver)?

Vind dat je bij eigenschappen een klein iets moet zetten geen lap met tekst dat kan je beter in je verhaal verwerken lijkt me ;)
en teveel schroefjes vind ik juist positief, kom je tenminste nooit te kort, want bijv bij mijn broertjes MOBO zaten geen schroefjes gelukkig bij die (en volgens mij 99% van alle kasten) kast wel
Bij een kast worden altijd schroefjes bijgeleverd, afstandsbusjes zijn per kast verschillend. Daarbij komt nog een keer dat bij een moederbord NOOIT schroefjes worden geleverd ...