Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart

Specificaties Bedraad Qwerty met Logitech Romer-G Tactile switches - Bekijk alle specificaties

Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart Review

RedbaronNL93 1 augustus 2018, 266 views Product gekocht

Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart

Helaas heb ik dit toetsenbord na drie maanden op de "schroot" moeten gooien. Dit doordat de pinnetjes van de keycaps zijn overgebroken terwijl ik voorzichtig de knoppen met bijgeleverde sleutel had verwijderd om de alternatieve knoppen te testen. Logitech negeert mijn meldingen en Alternate zegt dat dit onder gebruikerschade valt.

Pluspunten

• Mechanisch toetsenbord
  • Plug and play

Minpunten

• Gaat snel kapot
  • slechte customer service

Relatief goed toetsenbord, gekocht bij Alternate voor 85 euro. Helaas heb ik dit toetsenbord na drie maanden op de "schroot" moeten gooien. Dit doordat de pinnetjes van de keycaps ineens over waren gebroken terwijl ik voorzichtig de knoppen met bijgeleverde sleutel had verwijderd om de alternatieve knoppen te testen. Logitech costumerservice negeert mijn meldingen en Alternate geeft aan dat dit onder gebruikersschade valt. Een gewaarschuwd mens telt als twee dus wees overdreven voorzichtig met dit toetsenbord als je ervoor kiest om ooit iets te doen met de bijgeleverde knoppen etc.

Verder kan ik ook een polssteun aanraden bij het gebruik van dit toetsenbord. Het toetsenbord heeft namelijk zeer scherpen hoeken.

Kortom, als ik de review van Foritain had gelezen voor aanschaf dan had ik dit toetsenbord niet gekocht.

Heb jij ook een Logitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart?

Ik heb dit toetsenbord ook en het is inderdaad heel voorzichtig de toetsen loshalen. Wat betreft de service van Alternate. Ik heb vaak genoeg problemen gehad met hun wat betreft garantie. Eigenlijk de reden waarom ik daar nooit meer bestel. Het enige wat werkt is spreekwoordelijk iemand over de balie trekken daar. Op zich typt het toetsenbord zalig en ziet & voelt het wel erg premium allemaal. Helaas dus van de toetsen.