Microsoft Xbox One (2015) 500GB

Microsoft Xbox One (2015) 500GB Review

MASTER NO PRO 31 juli 2018, 179 views Product gekocht

Microsoft Xbox One (2015) 500GB

Het is gestopt met werken en hier ben ik zo kwaad om hoe het stopte met werken

Pluspunten

• Controller is uitstekend
  • De meegeleverde HDMI

Minpunten

• Extreme cheap out op de power supply
  • De support is egt nutteloos scheld hun uit en hun mij
  • De download is stervens lang
  • De HDMI is zwak in de console zelf
  • Games in geld en goede games is bagger kwam 9van de 10 goedkoper uit in de intertoys
  • Een herrie dat mijn zusje in de kamer naast mij gewoon kwaad van woord
  • Sommige games werken niet eens
  • Teveel oude games om dat er amper nieuwe games zijn

Multimedia Score: 3
Multiplayer Score: 3
Spelaanbod Score: 1
Randapparatuur Score: 3
Na 2 jaar en 5 weken is het gestorven mijn hele huis zat zonder stroom en was niet moeilijk om de oorzaak te vinden het was mijn Xbox zelf dat rook naar verbrand chip heb de stekker eruit gehaald en de stroom blok open gehaald alle gesoldeerd componenten waaren dus los en raken andere dingen aan ik vond nix aan veiligheid behalve en basic cheap out dat dus niet OK is ik heb een hoop ge experimenteert op opblazen van voedingen maar deze staat op nummer twee voor de ergste ooit. En het herstarten van de console om dat iets niet werkt was ik schijt ziek van ik start mijn eigen support Xbox ambassadeur om mensen een antwoord te geven in plaats van herstart je Xbox niet veel mensen waaren oneens met dit maar wat heb je aan de support zelf dat scheld herstart retour aleen maar zeggen. Dan de games gewoon Kt duur en slegt en wijnig dan vullen ze dat aan met oudere games de Xbox grove stom van woorden Xbox live gold krijg indie games gratis en een zure korting en de verbinding tussen controller valt regelmatig weg

Heb jij ook een Microsoft Xbox One (2015) 500GB?

Vraag & Aanbod

bijzonder dat je review maar uit 3 zinnen bestaat en er geen touw aan vast te knopen is.
Het blijven apparaten. Ja het is vervelend als ze de geest geven. Maar dit kan altijd gebeuren. Zal je alleen net zien dat het buiten de garantie valt.
Verbinding tussen de controller en de Xbox heb ik ook gehad. opgestuurd voor reparatie(garantie) en sindsdien geen problemen meer.

Ik moet bekennen dat na 4 keer de review te hebben gelezen, ik nog steeds niet begrijp wat je wilt vertellen.