Trust Nado

Specificaties Draadloos Qwerty met Scissor switch toetsen - Bekijk alle specificaties

Trust Nado Review

wolkewietje 29 juli 2018, 180 views Product gekocht

Trust Nado

Makkelijk aan te sluiten op een mobiel/tablet. Werkt prettig voor zo'n klein toetsenbord.

Pluspunten

• aansluiten via BT gaat snel en eenvoudig.
  • Tordeerd NIET makkelijk ondanks dikte.
  • Werkt vrij lang op 2 AAA batterijen

Minpunten

• BT USB aansluiting zat er niet bij.

Ik heb deze toetsenbord over genomen van een kennis die het bij de Action voor €11,95 had gekocht.
Zij wilde het gebruiken voor een Tablet die uiteindelijk te traag en beperkt bleek voor de spelletjes die zij wilde spelen.
Afspraak was dat ik hem alleen overnam als hij met mijn telefoon zou werken wat na even correct lezen lukte (ik heb last van woordblindheid)

Eenmaal gepaird met mijn LG K10 blijft hij deze zien zodra ik de BT aan zet op mobiel als ook op het toetsenbord.
Tijdens gebruik werkt hij redelijk makkelijk, typt lekker en je voelt het als je over het dode punt heen gaat voor de aanslag wat wel zo makkelijk is in de bus.

Ik mis alleen de BT dongel voor aan een PC zodat ik de afstand tijdens gebruik niet kan testen.
Een mobiel scherm is namelijk niet meer af te lezen als deze verder dan 1m weg is.

Kort om, een eenvoudig toetsenbord die precies doet wat het moet doen.

Heb jij ook een Trust Nado?