Samsung QE55Q8F (2018) Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung QE55Q8F (2018) Zwart Review

Michaelv1984Newbie 27 juli 2018, laatste update op 27 juli 2018, 384 views

Samsung QE55Q8F (2018) Zwart

Wauw!!

Pluspunten

• Geweldig mooi beeld
  • Fantastisch geluid
  • One connect box
  • Ambient mode

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Het was even wachten op de tv, maar toen hij daar eindelijk was en voor het eerst aanging.. WAUW!! Wat een fantastisch mooi beeld en wat een indrukwekkend geluid voor tv speakers! Normaal heb ik het geluid van mijn tv altijd via de dolby surround lopen en ik moest dan ook echt even goed luisteren of het geluid nu uit de tv of uit mn speakers kwam.
En dan het beeld.. Wat een adembenemend mooi beeld! Zo scherp en helder. De kleuren zijn echt levensecht en het zwart is ook echt zwart op deze tv.
Deze televisie gaat ook nog eens helemaal op in zijn omgeving. Met de no-gap wall mount hangt ie maar een paar centimeter van de muur af waardoor het wel een schilderij lijkt. Helemaal als de tv uit staat in de ambient mode. Met je smartphone kan je een foto maken van de muur om je tv heen en je tv past de kleur in de ambient mode daar op aan.
Het dunne one invisible connection draadje, waardoor zowel de voeding als alle input en output gaan, is echt te bizar voor woorden. Wat een uitvinding! Dit draadje loopt naar de one connect box waar je alle kabels op aan kunt sluiten en je zo alle kabels uit het zicht hebt. Fantastisch!
Als je televisie aan vervanging toe is of omdat je gewoon opzoek bent naar een nieuwere televisie, dan kan ik je deze Samsung Qled tv echt aanraden!
Wat een plaatje!

Heb jij ook een Samsung QE55Q8F (2018) Zwart?