Edifier H850 (Aluminium, Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Edifier H850 (Aluminium, Zwart) Review

jjchriz 25 juli 2018, laatste update op 3 augustus 2018, 196 views Product gekregen

Edifier H850 (Aluminium, Zwart)

gehad voor mn verjaardag, na een poos gebruikt te hebben zijn de oorkussens opengebarsten en zie je de foam... edit, is nu helemaal kapot, niet aan beginnen. ook met die hitte te warm.. het foam in de oorkussens is is the groot, daardoor ontstaat er druk en barst het kapot.

Pluspunten

• goedkoop
  • decent geluid voor gamen.
  • sterke lange kabel
  • ziet er premium uit
  • hoofdband is comfortabel

Minpunten

• bouwkwaliteit voelt premium maar is dat blijkbaar niet
  • geluid is niet 100% top
  • kabel te lang voor "on the go"
  • geen microfoon
  • foam in de oorkussens is the groot, na een poos barst het textiel open

gebruik de koptelefoon nu al een jaar of twee. de koptelefoon zit prettig op mijn hoofd, al zit er geen extreem dikke padding op dus las je een hele dag achter elkaar gamed dan voel je hem wel.

de geluidskwaliteit is wat je kan verwachten van een 40 euro koptelefoon, niet indrukwekkend maar voor waar ik hem voor gebruik best.

de bouw kwaliteit is iets waar ik tot nu toe erg tevreden over was totdat ik net zag dat de kussens opengesprongen waren, geen idee hoe dat kan... (zie foto)

raad ik hem aan? nee. niet met die oorkussens, die trouwens niet te vervangen zijn..

nu ik een nieuwe ga kopen koop ik een andere.

de kabel is wel echt goed trouwens, maar wel echt lang, voor PC use perfect maar als je je telefoon in je zak doet dan moet je de kabel eerst om je nek winden voordat je hem in je telefoon steekt. dus dat is niet ideaal...

(heb hem trouwens voor mijn verjaardag gehad, dus niet gesponsord ofzo! maar dat was denk ik al wel duidelijk. :)

Heb jij ook een Edifier H850 (Aluminium, Zwart)?