1 review

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony SP500 (Wit) Review

tinus73 23 juli 2018, laatste update op 23 juli 2018, 174 views Product gekocht

Sony SP500 (Wit)

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• Niet voor hardlopen

Ik was opzoek naar een BT setje om op mijn werk naar te luisteren en als het kon ook mee te hardlopen. Dat eerste gaat prima en de 2e helaas niet. Rechts wel maar links valt er bij mij te veel/snel uit. Jammer maar dan gebruik ik hem alleen voor het werk etc.
Geluid is zoals ik verwacht bij een Sony. Voor mij prima vol geluid, zoals ik van een Sony verwacht.
De batterij houd het meer dan een gewone werkdag uit (niet altijd aan)

O ja nog even een toevoeging mbt de kleur. Deze is niet spierwit (apple wit ;) ) voor mij geen probleem, maar is wel anders dan het plaatje suggereert.

Heb jij ook een Sony SP500 (Wit)?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft